en

Tehtud töö kategooria: veeb

Eesti Inimõiguste Keskus

Loome üheskoos iga inimese õigusi austava Eesti

Veebileht: humanrights.ee
Töö teostamise aeg: detsember 2016 kuni praeguseni

Ülesanne – seitsmest kodulehest teha üks

Palju suuri projekte läbi viinud Eesti Inimõiguste Keskus oli 2016. aastal meiega ühenduse võtmise hetkeks jõudnud seisu, kus neil oli palju erinevaid teemasid käsitlevaid veebilehti ning lisaks veel organisatsiooni enda koduleht, mis oli moraalselt vananenud ja mitte väga kasutajasõbralik. Seega oli meie lähteülesandeks disainida uus veeb, kus käsitletakse kõiki teemasid ning teised veebilehed sulgeda.

Ehitasime EIK’le uue, lihtsa navigatsiooniga kodulehe, mille funktsionaalsus võimaldab luua organisatsiooni erinevatele tegevussuundadele sisukaid teemalehti, kus kuvatakse vastava teemaga seotud uudised, õppematerjalid, projektid ja tegevused ning inimesed.

Lõime nullist ka Eesti pangalinkide ja internetipankade spetsiifiliste juhenditega annetuslehe.

Oleme esialgsele tööle järgnenud 7 aasta jooksul lehte järjepidevalt täiendanud, hoides seda visuaalselt värskena, täiendades funktsionaalsust ja kujundusmalle ning parandades lehe kasutuskogemust.

Avaleht

Teemaleht

Annetusleht

Annetuslehe areng 2016–2023

Inimõiguste aruande mall

Eesti Filharmoonia Kammerkoor

Üks tuntumaid Eesti muusikakollektiive maailmas

Töö teostamise aeg:

Üks tuntumaid Eesti muusikakollektiive maailmas

Eesti Filharmoonia Kammerkoor uuendas oma visuaalset identiteeti, võttes kasutusele värskendatud ja värvi juurde saanud logo ning õhulise kujunduskeele. Uue stiiliga kooskõlas uuendasime täielikult koori veebilehe, disainisime ja arendasime selle nullist uuesti.

Märkus: nüüdseks on kodulehte juba väga oluliselt muudetud, sestap puudub link.

Foto koorist: Kaupo Kikkas

EFK visuaalse identiteedi uuendus: Positive Projects

 

Autogeenius

Toome 100 000 uut inimest autoteemadel lugema

Veebileht: auto.geenius.ee
Töö teostamise aeg:

Revolutsioon Eesti automeedias

Autogeenius lubas 2017. aastal, et teeb auto- ja liiklusteemadega sama, mida Geenius.ee tegi digiteemadega: eesmärk on tuua 100 000 inimest lugema auto- ja liiklusteemadel ning Autogeeniuse kõige kuulsam kaasautor on… Jeremy Clarkson!

2023. aastaks on see ka saavutatud, lugejaid on lausa 200 000 kuus.

Meie roll

Olime Geenius.ee programmeerinud algusest peale modulaarselt teadmisega, et lisaks tehnoloogiauudistele on plaanis hakata kajastama kõiksugu erinevaid teemasid. Autogeenius oli esimene paljudest nn kloonidest. Geeniuse lehtede disain sünnib Geenius Meedias in-house, meile on usaldatud back-end arendus WordPressi peale ja samuti kõik front-end tööd.

Leht ise

HeadRead

Väike, kuid täiuslikult välja kujunenud kirjandusfestival

Veebileht: www.headread.ee
Töö teostamise aeg: 2017–2022

Projekti taustast

Oleme kirjandusfestivali HeadRead kodulehe kallal tegutsenud juba alates 2015. aastast, kui disainisime ja arendasime neile täiesti uue kujunduskeelega julge ja moodsa veebi.

Kevadel 2017 oli aeg käes uueks värskenduseks. Kodeerisime lehe pea mahus ümber kasutades kõige moodsamat WordPressi front-end raamistikku Roots/Sage, kohandasime kujundusmallide visuaalset disaini, küöjendust ning infoarhitektuuri. Lõime kodulehe haldajatele uusi võimalusi info sisestamiseks ja sidumiseks, tänu millele saime kodulehel üritusi ja esinejaid ning nende kohta käivat infot kenasti ristviidata.

Lõpptulemuseks on veelgi parem infoallikas festivalikülastajale, kust info on hõlpsasti leitav.

Alates 2017. aastast oleme lehte igal aastal veelgi värskendanud.

Foto Margaret Atwoodist HeadRead festivalil: Dmitri Kotjuh, www.kotjuh.com

Ekraanipildid kodulehest

Geenius

Eesti parim tehnouudiste sait, uuestisünd WordPressi baasile

Veebileht: geenius.ee
Töö teostamise aeg:

Uus mootor tehnikasaidile

Geenius valis Antenni oma veebiarenduspartneriks ning esimese väga suure tööna ehitasime portaali uuesti üles WordPressi baasile. See tähendab, et kuigi lehe välimus jäi suures plaanis samaks, on kogu mootor selle taustal täiesti uus. Ning tegelikult on uus ka kogu front-end kood. Mahuka infoportaali uuendusena moodustas suure osa tööst ka kõigi postituste ning meediafailide migreerimine vanast sisuhaldussüsteemist.

Geeniuses jätkuvad põnevad arengud ning meie aitame neil veebis teoks saada.

Leden

Värvikas brändikujunduse edasiarendus ja veebileht Eesti valgustitootjale

Veebileht: www.ledenlights.com
Töö teostamise aeg:

Uus ja innovaatiline

Meil oli õnn olla Leden sünni juures. Tööd alustades oli Leden veel ilma nimeta kamp spetsialiste ja entusiaste, kellel oli välja arendatud seeria tooteid, millest mõni polnud veel paberilt tootmissegi jõudnud. Protsessi käigus tellis Leden agentuurilt Fraktal oma logo ning mõned kasutusnäidised. Meie arendasime identiteeti edasi, määrates ära kindlad värvid ning laiendades logo kasutusviise. Seejärel disainisime ja arendasime kliendile veebilehe, mille käigus brändi disain veelgi täiendust sai ning omandas startupilikult mängulise ja värvilise, ent samas kvaliteedile rõhuva visuaalse keele.

Ledeni koduleht on ühendatud Pipedrive’i müügitarkvaraga, tänu millele saab ettevõtte müügimeeskond efektiivselt tegeleda valgustitest huvitatud klientidega ning teab neile helistades juba ette, mille vastu huvi tuntakse. Veebilehe platvorm on WordPress ning arenduseks kasutasime WordPressi kõige moodsamat arendusraamistikku Roots/Sage, mis räägib juba iseenesest lehe kõrgest tehnilisest tasemest.

Fotod kodulehel: Positive Projects
Logo ja esialgsed kasutusnäidised: Fraktal

leden_13_esileht_1  leden_13_miks   leden_13_tooteperekond

Klient räägib

Koostöö Antenniga on nauding. Nad on olnud suureks abiks meie kahe viimaste aastate suurema projektiga. Muuhulgas on nad nõus soovitama ka õigeid inimesi ja jagama kontakte aladel, kus ise ei tegutse. Ma soovitan neid kõhklemata.
Jane Karpin, Nõukogu esimehe assistent, Favor AS

RaulWalter

Aitame digitaalsel identiteedil vallutada maailma

Veebileht: www.raulwalter.com
Töö teostamise aeg:

Digitaalse isikutuvastuse lahendused

RaulWalter on digitaalse identiteediga tegelev ettevõte, mis on kogunud aastaid kogemust Eesti ID-kaardi projektiga töötades ning on partneriks valitsustele ja suurettevõtetele elektroonilise autentimise ja allkirjastamise vallas.

Antenn kujundas valitsusasutustele ja suurkorporatsioonidele suunatud äritegevusega ettevõttele funktsionaalse ja arusaadava kodulehe, mis annab RaulWalteri kompetentsidest hea ülevaate. Esimene versioon läks üles 2015. aasta alguses ning oleme lehte seoses ettevõtte äritegevuse pideva kasvuga ka pidevalt edasi arendanud. Viimane versioon 2015. aasta lõpust korreleerub RaulWalteri arenguga suuremaks ja veel kogenenumaks teenusepakkujaks.

Lisaks veebilehele kujundame RaulWalterile jooksvalt erinevaid brošüüre, esitlusi ja muid disainimaterjale.

Koduleht

rw24_updated

rw-about-us

rw-careers

Plastikkaartide kujundused

Üks selle projekti unikaalsemaid väljakutseid on olnud plastikkaartide kujundamine ettevõtte Enterprise ID toote demonstreerimiseks. Siin mõned näited kujundatud kaartidest:

rw_enterprise_id_naidiskaardid
RW-Twitter-hero

Elektroonilise identiteedi demokeskkond

Ühe meie tehniliselt keerukamana tööna üldse disainisime ja arendasime RaulWalterile keskkonna, mis võimaldab demonstreerida elektroonilise identiteedi erinevaid võimalusi ning tehnilist külge. Iga eestlane teab elektroonilise identiteedi kasutamisest nii mõndagi, sest meil on arenenud ID-kaardi ja Mobiil-ID taristu, ent ülejäänud maailmale on need kontseptsioonid veel üpriski võõrad.

rw-demoportal_start

rw-demoportal

Brošüürid ja esitlused

Oleme ettevõttele tootnud mitu brošüüri ja esitlusmaterjale. Mõned näited siin:

RW-PRS-ENTID

RW-ENTID-EN-20150706-enc

RW-ENTID-EN-20150706-grap

AGR Autokeskus

Tõime pühendunud ja professionaalse autofirma veebi tagasi tänapäeva

Veebileht: www.agr.ee
Töö teostamise aeg:

Rätsepatöö väga sümpaatsele autokeskusele

Klient pöördus meie poole sooviga: “Meie koduleht pärineb sajandi algusest, kas aitate meil tulla tänapäeva?” ja see sütitas meid. Kohtudes nende inimestega nägime oma töösse ja müüdavasse automarki väga hingega lähenevaid professionaale, ilusat autosalongi ja korralikku töökultuuri. Soovisime anda oma oma parima, et teha see kõik nähtavaks ja tuntavaks ettevõtte veebilehel.

Lõime täiesti kliendi vajadustele vastava veebilehe, mis võimaldab sisestada müüdavate autode kohta kogu info veebilehele nii, et kasutaja näeb tehniliseid andmeid juba lehel, mitte ei pea alla laadima PDF-faile. AGR Autokeskuse koduleht oli meile teadaolevalt avaldamise hetkel ainus mobiili- ja tahvelarvutisõbralik automüüja veebileht Eestis, millega kindlustatusime konkurentsieelise nii kasutajamugavuse kui ka Google’i otsingumootoris nähtavuse osas.

Veebi esialgse ülesehituse disainis Antenn, lõpliku visuaalse disaini tegi Variant, tehnilise poole arendas ja arendab siiamaani Antenn.

agr_uued-autod
agr_outlander
agr_videod-paketid
agr_lisavarustus
agr_varvid_ja_lisavarustus
agr_eripakkumised
agr_kasutatud-autod
agr_rehvid
agr_kontakt

Tartu ülikooli kammerkoor

Unikaalse ülesehitusega veebileht ülikoolikoorile

Veebileht: www.tykk.ee
Töö teostamise aeg:

Väärikas klient soovis moodsat lahendust

Tartu ülikooli kammerkoor on pea poole sajandi pikkuse ajalooga väärikas ülikoolikoor, Tartu ülikooli ja Tartu linna esinduskoor, Eesti koorimuusikas aktiivne kaasarääkija, kooride eest seisja ja koorikultuuri eestvedaja.

Antenniga koostöös uuenes kammerkoori kuvand internetis, esimese tööna lõime 2014. septembris koorile kaasaegse kampaanialehekülje nende konkurssreisi jaoks toetuse kogumiseks. Teise tööna valmis 2015. aprillis koori kodulehekülg. Seda tööd vastu võttes Antenn ei teadnud, milline peaks olema ühe laulukoori koduleht, protsessi käigus saabus aga selgus, mis väljendub igati valminud töös. Meie enda meelest sai paganama hea.

Koduleht

tykk_24_avaleht_puhas

tykk_24_avaleht

tykk_ipad

tykk_24_uudised

tykk_24_esinemine

tykk_24_galerii

tykk_24_galerii_album

tykk_24_uudised

tykk_24_kontakt

Kampaanialeht

Tartu ülikooli kammerkoor soovis konkurssreisiks Iirimaale oma sõprade abi ning lõime selle jaoks platvormi.
Kampaania oli edukas ning järgnenud reis seiklusterohke.

tykk_reis

Kampaaniavideo

Luhtre turismitalu

Soe koduleht armastusega tehtud eesrindlikule turismitalule

Veebileht: www.luhtre.ee
Töö teostamise aeg:

Eestis leidub väga palju turismitalusid, kuid vähesed panustavad võrdeliselt oma talu arendamisele ka vastavale kuvandile internetis. Meie ja ka klientide õnneks Luhtre Turismitalu just seda koostöös meiega otsustas teha.

luhtre_1

luhtre_2

luhtre_3

luhtre_4

Lilli Jahilo

Need kleidid rabavad teid jalust

Veebileht: lillijahilo.com
Töö teostamise aeg:

Minimalistliku disainiga veebileht tippklassi moedisainerile

Meil oli au panna digitaalselt elama erakordselt hästi läbimõeldud disain. Lilli Jahilo veebileht on professionaalse veebidisaini ja kaasaegse responsive-kodeerimise hea näide, olles suurepäraselt sirvitav väga suure ekraaniga lauaarvutite kui ka väikeste nutitelefonide ekraanidel.

Disain: Hannes Unt

lilli_1

lilli_2

lilli_3

lilli_4

lilli_5